6. aprila 2018 je družba Bombardier Transportation objavila, da ji je švedski lokalni operater Västtrafik oddal naročilo v vrednosti približno 3,8 milijarde SEK (368 milijonov EUR) za 40-kilometrske EMU za tri avtomobile z možnostjo še 60 vlakov. Nato so 24. novembra 2018 naročili še pet vlakov.
Sprva je bilo napovedano, da bo zasnova EMU s 270 sedeži temeljila na Bombardierjevi družini Regina. Končno pa je nove vlake proizvajalec določil ZEFIRO Express X80, snabbtåg (hitre vlake) pa Västtrafik. Dolge bodo 80,7 m, široke 3.450 mm, zasnovane pa bodo tako, da bodo zdržale hudo zimsko vreme s temperaturami do -40 ºC. Nadaljnji podrobni tehnični podatki še vedno niso na voljo.
Čeprav bodo nastanitve v drugem razredu, bo približno 20% sedežev v namenskih tihih salonih. Če je treba zaprositi za prvovrstno nastanitev, se lahko načrt ustrezno spremeni. Druge zmogljivosti na vozilu bodo vključevale sprejem WiFi, vtičnice na sedežu in USB portale, WC kabino, dostopno za invalidske vozičke, in večnamenske prostore. Notranjost bo v celoti pod tlakom in klimatizirana.
Projekt vodi Bombardier Hennigsdorf, vendar gradnja poteka v obeh delih. Karoserije izdelujejo in delno vgrajujejo tudi v tovarnah BST Qingdao. BST je kratica za Bombardier Sifang (Qingdao) Transportation in gre za skupno podjetje CRRC Sifang / Bombardier, ustanovljeno novembra 1998. Končna montaža sledi na obratu Bombardier Hennigsdorf, kjer so prve tri karoserije prispele s Kitajske v začetku septembra. To je zelo čuden odnos podjetja, ki se združuje z Alstomom, da bi bolje preneslo kitajsko konkurenco, a hkrati iz Kitajske uvažalo karoserije v zelo naprednem stanju, ki je primerno za evropske projekte ...
Kot je BST navedel v sporočilu za javnost: „Zgodaj zjutraj 25. julija 2020 je bila prva serija avtomobilov za EMU z močjo 200 km / h naložena in poslana v Nemčijo na pristanišču Qianwan v pristanišču Qingdao. To je eno redkih evropskih naročil, ki jih je do zdaj prejela kitajska predelovalna industrija EMU, in je ena prvih serij EMU, izvoženih na Švedsko, razvito državo v severni Evropi. Naročilo EMU, izvoženih na Švedsko, skupaj podpisujeta BST in Bombardier s skupno 45 vlaki, kar je prvi čezmorski EMU projekt BST. ... Dostava prve serije avtomobilov pomeni, da je evropski vrhunski trg v celoti prepoznal oblikovalsko in proizvodno raven družbe BST in pomeni uspeh družbe BST na čezmorskih trgih. "
V prvi fazi bo izdelanih pet predserijskih EMU ZEFIRO Express za testiranje in avtorizacijo. Prve enote naj bi bile dostavljene v drugi polovici leta 2021. Preostanek serije naj bi sledil do leta 2024.
V Västra Götaland Län (občini), ki leži na zahodni obali južne Švedske, je vedno več povpraševanja po lokalnih železniških potovanjih. Odkar je bil Västtrafik ustanovljen leta 1999, se je pokroviteljstvo vlakov več kot podvojilo (razmere iz preteklega obdobja). Västtrafik se zdaj sooča z nenehnim izzivom, da bi zadostil lokalnemu povpraševanju po potovanjih, ki naj bi dnevno znašalo do 135.000 potovanj potnikov.
Vzdrževanje ni del osnovne pogodbe in je bilo razpisano posebej. Izvajala ga bosta Alstom in Bombardier, delovni obseg pa vključuje popravila, servis in zamenjavo komponent. Februarja 2020 sta se Västtrafik in Jernhusen (ki je lastnik in upravlja s postajami in drugimi stavbami, povezanimi z železniškim omrežjem na Švedskem) dogovorila, da bosta povečali zmogljivosti skladišča Sävenäs na severovzhodu Göteborga, ker bo za Västro Götaland 45 novih vlakov, saj se bodo potrebe po vzdrževanju in servisu povečevale.
Trenutni prostor delavnice, velik skoraj 4000 m 2, se bo podvojil. Število delovnih prostorov za vlake se bo povečalo z dveh na šest - namesto dveh bodo trije, vsak z dvojno dolžino kot trenutno. Približno 50 zaposlenih bo imelo svoje delovno mesto v skladišču, zato se bodo podvojili tudi pisarniški prostori. Poleti 2022 naj bi bila gradnja končana.